piątek, 14 sierpnia 2020

Dylemacik...

... małe czy malutki:))

nosze sie z myślą tworzenia  domku dla lalek, idzie mi ospale, ale winne moje lenistwo. Na tym etapie -myślenia- nie mogę się zdecydować czy  domek dla  lalek barbie czy 15 cm. Na razie  wydłubałam laleczkę 18 cm, bo nie sprawdziłam ile ma miec "ludź" w tej sakli 1 do 12 ...Ale nic to,  zawsze mogę  wydłubać mniejszą. Bo"ludź" ma mieć 15 cm, sie okazało.
Zatrzymałam sie w myśleniu ze moze domek 1 do12 a dla barbiowatych i phicen tylko dioramy...hm.
A teraz takie na "na szybko" sklecone focie, zrobiłam juz odrobinę mebli z mysla o sypialni dla  30 cm.. no i wc:)) w skali,  dla małych i dużych.. tylko klap nie dowieźli...wiadomo covit;))

















2 komentarze:

  1. Panna wykonana przez Ciebie podoba mi się bardziej, powiem szczerze. Na jakąkolwiek skale się nie zdecydujesz - z przyjemnością obejrzę postępy w budowie i meblowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń

trzy koty