środa, 23 września 2020

Wysoka

 Koszykarka  jest za bardzo opalona, by wsadzić na jej ciało białą główkę. Tak zresztą podejrzewałam, no ok, łudziłam się ze jakoś to będzie, zresztą ja nie jestem aż taką purystką. Ale okazało ze ze pasuje do tego ciała idealnie głowa Esmeraldy

 Bardzo lubię te nowe, choć juz nie taki nowe, ciałka ruchome, ciesze sie ze  wypuszczono wysoką.  Małą kupie ale poczekam na troszkę tańszą. Dziękuje za info Kamelio.

I tak się oto monozą barbie, zredukowałam do pięciu z myślą ze juz tylko wymienię ciała,  a już mam siedem..;) Mnożą się podstępnie, zwłaszcza gdy się ma gablotkę  ikea, taką szklana, podejrzewam;) ze to był spisek z tą gablotką, bo wręcz idealnie sie komponuje z barbie i można ich tam napchać że ech...

 

 







 

1 komentarz:

  1. Proszę, proszę. :)
    Panna super. I ubrana świetnie.
    Taaaak... Gablota sprzyja mnożeniu się jej zawartości. A to się wpakowałaś... :D
    Wysoka jest jeszcze BMR Millie, ta z burzą blond loków. ;)

    OdpowiedzUsuń

trzy koty